Kelebihan Sedekah

Ye..

Kita patut di dedahkan dengan amalan Sedekah ni..

Banyak rahsia keajaiban sedekah, seperti di entry sebelum ini..

Ibubapa kena memainkan peranan yang penting untuk anak-anak. dedahkan mereka dengan amalan sedekah ni. Bukan Ibubapa saja, kita semua pun memainkan peranannya. Dulu aku tak tahu pun kelebihan sedekah ni..
Kelebihan Sedekah


Kelebihan Sedekah

  • Memperolehi pahala..
  • menghapuskan dosa..
  • memperluaskan rezeki..
  • menghindari dari bala..
  • Memperolehi keredhaan Allah SWT..
Dan..

Antara ayat-ayat dalam Ebook Kelebihan SedekahEbook ini membicarakan tentang kelebihan bersedekah serta bagaimana orang yang suka bersedekah, boleh menjadi kaya dan melimpah-ruah rezekinya. Ia turut memuatkan kisah tentang seorang manusia biasa yang merupakan orang Melayu terkaya di Malaysia, menyumbangkan lebih 400 Juta untuk pembangunan insan di sekelilingnya sebagai sedekah..



Kesimpulan

Kita boleh tengok sifat orang yang suka bersedekah, nampak air mukanya tenang jer kan..

Dan..

Semoga entry ini bermafaat..

Jangan lupa baca ebook kelebihan sedekah dari Zahidan Abdul Aziz..

1 ulasan:

  1. makin byk bersedekah...makin murah rezeki orang tu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.